BRAD EN ZIJN PITTEN

    Nadat hij gespeecht had op de Golden Globes, werd druk gespeculeerd of Brad Pitt misschien een cosmetische ingreep had laten uitvoeren. Hij zag er immers opvallend jong uit voor zijn 52 jaar. Intussen is de oorzaak onthuld. Brad Pitt, de man die al meermaals tot ‘Sexiest Man Alive’ werd gekroond, die vrouwen wereldwijd doet zwijmelen, die we kennen van de meest stoere en sexy filmrollen, dié man drinkt dagelijks collageensmoothies. Ook neemt hij vitamines ...op via een infuus en staat hij op een streng dieet. Jawel, Brad Pitt, die in ‘Legends of the Fall’ zijn lange, blonde lokken wild liet wapperen om vervolgens gepassioneerd de liefde te bedrijven als een goudkleurige halfgod, eet al jaren enkel noten, zaden, bruine rijst, zalm, mager vlees, bieten en eieren om de veroudering tegen te gaan. Begrijp me niet verkeerd, ieder doet wat hij wil en ik ga schoonheidsrituelen geen vrouwelijk voorrecht noemen. Maar ik vind het zo verdomd jammer voor mezelf. Brad Pitt leek mij namelijk niet het type dat bang was om oud te worden én een man die, zoals zo veel mannen, met de jaren alleen maar knapper zou worden. Hij leek nog vele jaren geschikt fantaseermateriaal om de saaie momenten des levens wat meer pit(t) mee te geven. Kortom: iemand op wie je kunt rekenen. Maar nu zie ik hem voor me aan de ontbijttafel, in een pluizige, pastelroze badjas, met een groot glas collageen en een baxter vitamine B. Ik zie hem slobberen van dat glas. Bruine rijst kauwen voor de spiegel, om te checken of hij er al jonger uitziet. In een gekookte biet happen tijdens een romantisch diner. Een handvol chiazaad naar binnen werken, nadat hij z’n eigen zaad heeft verschoten. Bedankt, Brad Zonnebloempitt. Mijn fantasieën zullen nooit meer hetzelfde zijn.

    Afwisselend geven Fleur van Groningen en Nico Dijkshoorn hun eigen kijk op de actualiteit.
    Het Nieuwsblad - 29 Jan. 2016



Populaire posts van deze blog

PODCAST MENSENKENNIS

Ik zie jou

GRATIS WEBINAR OVER TRAUMA